Stimați clienți,

 

In perioada 03.12.2018-10.12.2018, magazinul nostru va fi inchis.

Comenzile intrate in acest interval, vor fi preluate marti 11.12.2018.

 

Va multumim pentru intelegere!

Coșul meu

0 produse

Termeni şi condiţii

Articolul 1 – SCOPUL

Termenii si conditiile generale de vanzare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre SC PHONE & PEOPLE SRL, prin intermediul magazinului online www.smartgoods.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

Urmatorii termeni vor insemna:

„Cumparator”: persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
„Vanzator”: societate comerciala PHONE & PEOPLE SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Dorobati, nr. 413, numar registru comertului J02/1008/2016, CUI 36400121 care isi desfasoara activitatea doar in mediul online (internet).
„Bunuri si Servicii”: orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
„Comanda”: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
„Contract”: o Comanda confirmata de catre Vanzator.
„Drepturi de proprietate Intelectuala” (in cele ce urmeaza DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
„Specificatii”: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.
„Factura Proforma”: un document trimis automat dupa finalizarea comenzii online (pentru produse cu indicator de stoc: In Stoc, Nu este in stoc, Stoc limitat) pentru verificarea tuturor detaliilor introduse in comanda. Factura proforma nu tine locul confirmarii comenzii de catre Vanzator.
„Cont”: – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).
„Site”: – domeniul www.smartgoods.ro.
„Review”: – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
„Newsletter”: – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
„Taxa de timbru verde”: – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Articolul 2 – DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-urile anterior mentionate, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei: 1) Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice 2) Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul) 3) Termenii si Conditiile generale de vanzare Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Articolul 3 – VALABILIATE

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

Articolul 4 – EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

4.1 Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
4.2 Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului (preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile si imaginile), au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
4.3 Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica „contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul, are libertatea de a gestiona informatiile primate, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

Articolul 5 – CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau sucontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii , cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

Articolul 6 – DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator. De asemenea, numele site-urilor precum si insemnele grafice, sunt marci inregistrate in proprietatea Smartgoods si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului. Adresa e-mail pentru raportarea incalcarii drepturilor de autor info@smartgoods.ro

Articolul 7 – CONFIDENTIABILITATE – PUBLICITATE

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.
Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Articolul 8 – TERMENE PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii.

Articolul 9 – FACTURARE – PLATI

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura fiscala poate fi descarcata si printata direct din contul dumneavoastra. Conform codului fiscal valabil din 01.01.07 semnarea si stampilarea facturilor nu mai este obligatorie.

Articolul 10 – RISCURI SI RESPONSABILITATI

10.1 Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile catre Cumparator si asigura un termen de 24 ore sau in mod exceptional 48 ore de la trecerea Comenzii in status Livrare, status care se poate consulat in contul personal creat de Cumparator pe site-urile anterior mentionate. In conditii exceptionale (meteorologice, starea drumurilor, accidente, etc), Vanzatorul va informa Cumparatorul despre intarzierea survenita si va furniza un termen estimat de livrare. Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru intarzierea livrarii (de 48h lucratoare din ziua livrarii) comenzilor din cauza curierilor si a volumelor exceptionale de colete din lunile Noiembrie, Decembrie si Ianuarie.

10.2 Transport
Ambalare In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

Articolul 11 – ACCEPTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile in termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile Legii 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 (Ordonanța Guvernului 34/2014 este intrata in vigoare pe fondul unor modificari la nivelul Uniunii Europene si abroga vechea ordonanta 130/2000, care prevedea dreptul de retur în 10 zile lucratoare, si-l inlocuieste cu drept de retur în 14 zile calendaristice.)”Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului” privind regimul juridic al contractelor la distanta, ceea ce confera Cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in termen de 14 zile sa denunte unilateral Contractul, urmand sa primeasca in termen de 14 de zile de la denuntarea unilaterala in scris (document semnat de Cumparator si transmis electronic sau prin posta cu confirmare de primire) pretul Contractului, conditionat de returnarea Bunurilor si Serviciilor. Vanzatorul are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei.

Articolul 12 – GARANTII

Toate Produsele comercializate de catre smartgoods.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Articolul 13 – TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, aceste nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista in document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

Articolul 14 – RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR

Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

Articolul 15 – RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor. Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

Articolul 16 – INCALCARE – TERMINARE

Daca vanzatorul nu executa obligatiile sale, inclusiv in perioada de garantie, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neindepliniri. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 3 zile de la notificare.
Cumparatorul poate sa anuleze o Comanda prin e-mail, inainte ca aceasta sa fi fost livrata. In caz contrar, comanda va face obiectul returnarii bunurilor, mentionat pe site-urile Vanzatorului.

Articolul 17 – FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Articolul 18 – LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.

Articolul 19 – PRETURILE SI VALABILITATEA OFERTEI

Preturile mentionate in magazinul online smartgoods.ro sunt actualizate zilnic automat de catre sistem si in cele mai multe cazuri neverificate de om. Preturile sunt recalculate automat in functie de fluctuatia cursului valutar al USD si EUR, sunt exprimate in Lei, includ TVA 20% si sunt destinate clientilor finali. Orice livrare include documentul fiscal intocmit corespunzator. Toate preturile, inclusiv preturile promotionale, sunt valabile 1 zi sau pana la anulare sau pana la epuizarea stocurilor. Promotiile si ofertele de produse sunt active si valabile in limita stocului disponibil. Daca se va depista un pret gresit si/sau derizoriu clientul are obligatia de a contacta firma Phone & People srl la numerele de telefon din pagina de contact sau la adresele de email din pagina de contact, pentru a anunta aceste greseli si nu va trebui sa depuna comenzi pentru acestea pana cand vor fi corectate. Comenzile depuse pentru produse cu preturi gresite si /sau derizorii vor fi anulate si nu vor fi expediate, iar daca comanda a fost achitata contravaloarea comenzii va fi returnata in contul dumneavoastra.

Articolul 20 – PRODUSELE SECOND HAND SH

Produsele SH (second hand) ce provin din dezmembrarea unor terminale defecte. Acestea au in titlu si in denumirea lor numele SH si starea "A" (impecabil) sau "B" (cu urme si zgarieturi mai vizibile). Produsele pot prezenta uzura la una sau mai multe componente sau urme care au survenit datorita dezmembrarii si manipularii lor.
Deoarece seturile contin componente multiple, iar pretul este extrem de redus, aceste produsele nu pot beneficia de garantie.

Articolul 21 – RECUPERAREA DATELOR DE PE SUPORTURILE DE STOCARE

La momentul achizitiei de suporturi de stocare (Hard Disk-uri, Stick-uri de memorie, Cd-uri, carduri memorie) aceastea sunt livrate fara nici o data stocata ca urmare datele suplimentare de utilizator nu intra sub incidenta garantiei si nu fac parte din starea initiala a echipamentului. Pentru produsele care s-au defectat in timpul perioadei de garantie si se doreste recuperarea datelor, acestea se pot trimite la service-urile autorizate de recuperare a datelor fara a elimina sigiliile de producator iar datele se vor recupera numai cu ajutorul programelor software specializate. Inlaturarea sigiliilor de catre utilizator sau de catre service-urile autorizate de recuperare date duce la pierderea garantiei. Recomandarea noastra pentru toate suporturile de stocare este sa faceti backup (o copie a datelor in alta parte) regulat.

Articolul 22 – PRODUSELE DIN CATEGORIA ACCESORII GSM

Pentru a beneficia de garantie in cazul produselor din categoria Accesorii GSM (Display-uri, Benzi, Touchscren-uri …), mentionam ca acestea trebuie sa fie montate intr-un Service GSM care va elibera un bon de service sau certificat sau fisa de constatare (cu stampila) ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de garantie deoarece montarea lor necesita cunostinte de service. Inainte de montare, produsul trebuie testat pentru verificarea functionalilitatii si compatibilitatii acestuia pe componenta GSM. Foliile de protectie se inlatura doar dupa ce produsul a trecut de toate testele.

Articolul 23 – PRODUSELE RESIGILATE SI DESIGILATE

Produsele RESIGILATE (expuse in vitrina) sunt produse noi desigilate, neutilizate, testate sau netestate, ambalaj original deschis iar pretul produsului este mai mic decat unul nou sigilat. Garantia acestor produse este specificata in descrierea acestuia si in certificatul de garantie.
Produsele DESIGILATE sunt produse in cutia originala, noi si neutilizate. Cutia fiind desigilata pentru a putea verifica intreg continutul acesteia, daca produsul este conform, intact, functional si contine toate accesoriile de montare si functionare.
Toate aceste produse RESIGILATE si DESIGILATE beneficiaza de garantie si sunt prezentate in oferta noastra in titlu produsului sau in descrierea acestora cu descrierea (resigilat, desigilat sau ambalaj desfacut)

Articolul 24 – CONCURSURI

Toate detaliile referitoare la concursurile organizate de firma SC Phone & People SRL sunt prezentate direct in pagina speciala dedicata concursului, pe pagina produselor sau in termeni si conditii.

Articolul 25 – COLETE RETUR/NERIDICATE

Conform legislatiei in vigoare toate taxele de returnare al unui colet sunt suportate de client.
Societatea Phone & People SRL va putea taxa sau scadea din contravaloarea urmatoarelor comenzi plasate in magazinul online taxele de retur pentru coletele neridicate!

Articolul 26 – CODUL NUMERIC PERSONAL (CNP)

Conform Ordinului ANAF nr. 2264/2016 privind declararea livrarilor/prestarilor si achizitiilor persoanele fizice sunt obligate sa inregistreze si CNP-ul in formularul de comanda, acesta fiind afisat in factura fiscala.
Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3769/2015 privind declararea livrarilor/prestarilor si achizitiilor efectuate pe teritoriul national de persoanele inregistrate in scopuri de TVA si pentru aprobarea modelului si continutului declaratiei informative privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national de persoanele inregistrate in scopuri de TVA. Incepand cu data de 1 octombrie 2016, declaratia se va completa integral, pentru toate operatiunile efectuate pe teritoriul national.

Articolul 27 – PREVEDERI DIVERSE

Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor Termeni si Conditii sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, numite prevederi nu vor fi aplicate si Partile de vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale. Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti. Factura proforma primita automat la finalizarea unei comenzi nu tine loc de confirmare a comenzii din partea Vanzatorului.

S.C. Phone & People S.R.L. (www.smartgoods.ro) isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.), clienti care nu ne respecta si care ameninta, clienti care au mai avut reclamatii deschise la organele competente de cercetare sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate. Nu vom accepta comenzile depuse de clientii cu rea intentie pentru produse cu pret gresit si/sau derizoriu. Deasemenea in cazul clientilor care au in istoricul comenzilor livrari refuzate sau nu au mai avut comenzi livrate si prezinta un risc sa nu ridice comanda (limbaj neadecvat, prezinta o neincredere, nu sunt decisi, ameninta, se grabesc, etc…), ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile ulterioare decat cu plata in avans a comenzii (Ordin de plata), caz in care livrarea se va face dupa confirmarea intrarii banilor in contul S.C. Phone & People S.R.L.

Cele mai Vândute